vrijdag 11 november 2011

Thema Fotograaf!

Ja zeker, echte fotografen zijn ze allemaal!


Meten van breedte en lengte van verschillende fotokaders en meting noteren!
Te gek hé, wat ze allemaal kunnen.


Goed meisjes 5 stukken voor de breedte en goed genoteerd, geweldig!


De fotograaf moet een aantal dingen verzamelen om te fotograferen. Wel je moet het wel doen op de juiste manier. Geen handen gebruiken , enkel gebruik maken van het pincet...

Wat een wir war van letters... we zoeken de letters terug uit ons woord! De fotograaf, de flitser, de lens, de natuurfotograaf, ...



Rollenspel in verkleinde ruimte, lego fotograaf.


Onze poppenhoek werd omgetoverd tot een fotostudio. Rollenspel: modellen, fotografen,...






Wat ben ik schattig, hé?

Hallo daar!


Peace!


Ik ben zelfzeker, zie je dat niet?




O o tong binnen hé meid:)

Een foto in de vluchte...



Ola, Esma. Verbaasd? ...




Een echte dame:) 

Zitten we in de Alpen , schat?



Lieve meiden, dat zijn wij! 


Op uitstap naar het fotomuseum! 


























2 opmerkingen:

  1. Juf Meryem, ik heb het al dikwijls gezegd en wil het nogmaals zeggen hoe tevreden ik ben om jouw in de klas van Zumra te hebben. We kunnen volgen wat de kleuters in de klas doen. Formidabel!
    Ik waardeer wat je doet voor de kinderen.

    mama Zumra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk dank, mama:) Om zulke reacties te zien maakt mij zeer gelukkig. Ik ben er met plezier voor mijn schatjes.

    BeantwoordenVerwijderen